Autocorrector informàtic.

Forum per a que charreu de lo que vullgau sobre els programes que vos interessen o donar explicacions sobre els mateixos.

Autocorrector informàtic.

Notapor Llucia » Sab Mar 03, 2007 10:52 am

Hola, bon dia:

L'atra nit vaig estar en el sopar de "Flors de Marche" a on se'ns va obsequiar en un cdrom, en colaboració en Gom llibres, Lliteralia i Revers.

El problema és que he intentat gastar-lo, pero al descomprimir m'apareix un bloc de notes i un programa en extensió .aff, que no puc obrir. He estat investigant un poquet, i pareix ser que MySpell s'instala en Openoffice. Ho he intentat sense bons resultats.

¿Algu em pot ajudar? ¿Fa falta tindre el Openoffice per a poder gastar el programa? ¿Com s'instala? ¿En quin atre programa s'ha d'obrir l'archiu en extensió .aff per a poder fer que funcione?

Estic molt interessada en conéixer el funcionament, perque vullc regalar-li el cdrom a un amic, i m'agradaria poder explicar-li com gastar el corrector.

Per favor, que algú conteste com abans possible, em corre molta pressa.

Moltes gràcies.

Llúcia.
Llucia

Notapor berarma » Sab Mar 03, 2007 3:28 pm

El posar el corrector en el CD ha segut un adelant un poc prematur. Encara no està acabat i l'integració en els programes no està resolta.

Mosatros l'hem provat en el Firefox i Thunderbird en bons resultats, si vols instalar-lo en algun d'estos per a provar-lo dis-m'ho i això ho tens solucionat ràpidament.

En el openoffice i en l'abiword podria funcionar també si ho instalem manualment després d'haver instalat el programa. Una forma ràpida i senzilla es trobar el archius "es_ES.aff" i "es_ES.dic" corresponents a l'espanyol i substituir-los pels nostres. Potser que el nom siga un poc diferent ("es-ES" o "es" a seques).

En el cas de que gastares Linux, alguns programes gastaren automàticament el nou corrector si guardes els archius en el directori de diccionaris del sistema, que sol ser: /usr/share/myspell/dicts/
berarma

Volver a Programes