Firefox 3 en Valencià i Corrector Ortogràfic RACV 2x1

Forum per a que charreu de lo que vullgau sobre els programes que vos interessen o donar explicacions sobre els mateixos.

Firefox 3 en Valencià i Corrector Ortogràfic RACV 2x1

Notapor ratpenat » Jue Jun 19, 2008 6:51 pm

Vos informem d'un gran llançament de Software Valencià, FIREFOX 3 en Valencià junt en la versió del nou Corrector Ortogràfic de la RACV per al navegador.

Ara ya no hi ha excusa per a no escriure correctament en Valencià, si vols POTS.

Només has d'instalar-te estes ferramentes que no te duran més de 5 minuts i podràs fruir del millor navegador d'Internet actualment, en Valencià i en el potent corrector ortogràfic per a corregir tots els teus texts, com per eixemple, els mensages que escrius en fòrums o els correus que envies a través de Hotmail, Yahoo o Gmail.

Escriure en Valencià és més fàcil que mai, tots hem de fer un esforç per a lluitar per la nostra llengua i per la nostra cultura, i una bona manera de començar a fer-ho és instalant-te estes aplicacions que faran que el teu coneiximent i la teua escritura en Valencià, milloren notablement.

http://www.softwarevalencia.com/mozilla/extensions/
Imagen
ratpenat

Notapor ratpenat » Jue Jun 19, 2008 7:22 pm

Ací teniu una captura del corrector en funcionament en una pàgina web:

Imagen
Imagen
ratpenat

Notapor Valencia_es_llengua » Mar Ago 04, 2009 1:13 am

He instalat el Mozilla en versio 3.0 i m'ho ha denegat.
He instalat el Mozilla en versio 3.0.12 i m'ho ha denegat.
He instalat el Mozilla en versio 3.5 i m'ho ha aceptat, pero per molt que reinicie res apareix en valencià.

¿Qué ha passat?
No vengo a discutir ni demsotrar lo que mil y una vez se ha demostrado. Si eres un catalán y después de haber leido mucho (si esque lo has hecho), no llegas a utilizar el cerebro y razonar como una persona, no es problema nuestro.
Valencia_es_llengua

Notapor Admin » Jue Ago 06, 2009 9:01 pm

Valencia_es_llengua escribió:He instalat el Mozilla en versio 3.0 i m'ho ha denegat.
He instalat el Mozilla en versio 3.0.12 i m'ho ha denegat.
He instalat el Mozilla en versio 3.5 i m'ho ha aceptat, pero per molt que reinicie res apareix en valencià.

¿Qué ha passat?

Per motius de seguritat des de Mozilla mos han instat a modificar el paquet d'idioma valencià de manera que a partir d'ara ya no se reinicia el Firefox automaticament en valencià, sino que teniu que instalar una atra extensio que vos permet triar l'idioma de l'interfaç d'entre tots els que tingau instalats des d'una opcio del menu de ferramentes, aci està l'enllaç.

Locale Switcher:
https://addons.mozilla.org/es-ES/firefox/addon/356

Espere que t'ajude, si te sorgix algun atre problema escriu-mos.

¡Salutacions!
Admin
Site Admin

Notapor Invitado » Lun Ago 17, 2009 8:38 am

e instalat una nova versio de Firefox i me diu que el diccionari de valencia 5.0 ya no es compatible...
Hi ha preparada alguna nova versio??
Invitado

Notapor SentoVoro » Lun Ago 17, 2009 8:33 pm

Ya el tinc arreglat i funcione en FF 3.5.2 El problema es que el tenim que publicar en la web de Softwarevalencia.

L'hi enviaré a ratpenat, pero si m'envies un privat te'l puc enviar a tu tame per e-mail
SentoVoro

Notapor Invitado » Vie Ago 28, 2009 12:00 pm

ya heu posat el diccionari per a la nova versio??
Tambe estaria interesat en algun diccionari per al Opera...o un Opera en valencia, crec q apunta millors maneres q el firefox per allo del opera unite
Invitado

Notapor SentoVoro » Dom Ago 30, 2009 7:11 pm

Poden descarregar el diccionari compatible en FF 3.5 des de la URL http://descarregues.softwarevalencia.com/firefox/valencian-spellchecker.RACV-2.0.xpi
SentoVoro

Notapor Rater » Mar Feb 22, 2011 7:32 pm

Hola, soc nou per ací, encara que fa anys ja entrava sense registrar.

Jo tinc la versió 3.6.13 de Firefox pero no he pogut instalar el corrector. Mira que fa un parell d'anys si que funcionava en la versió 2.

Ni ha alguna manera de poderlo instalar, es que en la extensió ixa per a poder fero tampoc es compatible en les noves versions.

Gracies i felicitacions a la pagina
Rater

Notapor Rater » Mar Feb 22, 2011 7:34 pm

Rater escribió:Hola, soc nou per ací, encara que fa anys ja entrava sense registrar.

Jo tinc la versió 3.6.13 de Firefox pero no he pogut instalar el corrector. Mira que fa un parell d'anys si que funcionava en la versió 2.

Ni ha alguna manera de poderlo instalar, es que en la extensió ixa per a poder fero tampoc es compatible en les noves versions.

Gracies i felicitacions a la pagina

Vullc dir la traducció del exploraor (no el corrector)
Rater

Notapor ratpenat » Vie Mar 11, 2011 12:27 pm

Benvingut sigues Rater,
la traduccio ya es compatible en la nova versio del Firefox, torna a intentar-ho.

Per si de cas, ¿tens instalat el Locale Switcher per a activar la traduccio? :wink:

Moltes gracies per formar part d'esta familia.
Imagen
ratpenat

Notapor 1245 » Vie Mar 11, 2011 1:50 pm

ratpenat escribió:Benvingut sigues Rater,
la traduccio ya es compatible en la nova versio del Firefox, torna a intentar-ho.

Per si de cas, ¿tens instalat el Locale Switcher per a activar la traduccio? :wink:

Moltes gracies per formar part d'esta familia.

¿Qué es el Locale Switcher?
Imagen
1245

Notapor Admin » Mié Mar 16, 2011 10:24 pm

1245 escribió:¿Qué es el Locale Switcher?
Es una extensio per a Firefox i Thunderbird que mostra un element del menu per a canviar el 'locale' (idioma) de l'aplicacio. Se te que utilisar si instales un idioma per al Firefox, com es el nostre cas en el paquet de valencià.

Els primers paquets de valencià que ferem s'iniciaven en valencià automaticament pero la gent de Mozilla Foundation no mos deixen fer-ho aixina mes per motius de seguritat i tenim que triar el valencià manualment, per ad aixo servix esta extensio.

https://addons.mozilla.org/es-ES/firefo ... -switcher/
Admin
Site Admin

Volver a Programes