Consulta sobre l'openoffice 3.1

Forum per a que charreu de lo que vullgau sobre els programes que vos interessen o donar explicacions sobre els mateixos.

Consulta sobre l'openoffice 3.1

Notapor mussol » Lun Nov 07, 2011 6:29 pm

Hola amics, he instalat l'openoffice 3.1 en valencià, pero no me corrig el text al valencià. ¿Com puc fer per a que me corrigga el text al valencià mentres escric? He intentat varies coses pero sense exit. Imagine que sera alguna cosa de fonfiguracio d'¡diomes, pero tot lo que he intentat no ha resultat. Gracies.
mussol

Notapor ratpenat » Lun Nov 07, 2011 7:16 pm

A vore, lo que tens que fer es:
- Arrancar l'OpenOffice.org 3.1 des de l'icon de l'Escritori (o a on el tingues instalat)
- Crear un nou document -> Document de text
- Menu Ferramentes -> Opcions i anar a + Configuració de l'idioma (doble clic)
- Opcio Idiomes (desplegable) -> Idiomes predeterminats per als documents
- I del desplegable Occidental triar Valencià i boto Acceptar

En aço te canvia l'idioma del document i ya quan escrius te corrig mentres escrius.

Ara ya pots mostrar les sugerencies punchant en el boto dret del ratoli sobre les paraules marcades en roig o pulsar F7 i t'eixira una finestra de correccio de texts.

Com apunt extra, si marques una paraula i pulses les tecles (Control) Ctrl+F7 l'OpenOffice te mostrarà sinonims i antonims de la paraula marcada per a poder deprendre mes vocabulari valencià i enriquir el text sense repetir la mateixa paraula moltes voltes.
Imagen
ratpenat

Notapor mussol » Mar Nov 08, 2011 4:36 pm

Gracies per la teua rapida resposta. He de dir-te no obstant, que no ha resultat. De fet, eixos pasos que m'indiques es coneix que ya venen per defecte, ya que estava el valencià com a idioma predeterminat. En canvi, escric i no m'identifica els erros, ni automaticament ni manualment. Tampoc se m'activa l'opcio extra que comentaves de control+F7 :cry: Un abraç
mussol

Notapor mussol » Sab Nov 12, 2011 7:23 pm

Per lo que he investigat, resulta que el programa no reconeix cap diccionari, per lo tant no m'activa l'opcio de correccio automatica, ni en valencià ni en cap idioma, ya que no m'apareix el simbolet ABC en la rayeta davant de l'idioma. Tampoc me deixa obrir l'assistent d'instalacio de diccionaris ni l'administrador d'extensions. Els diccionaris (entre ells el valencià) si els he trobat en la carpeta "install". Gracies per la vostra ajuda.
mussol

Re: Consulta sobre l'openoffice 3.1

Notapor SentoVoro » Sab Mar 03, 2012 4:00 pm

Hola mussol.

Intentarem fer la compilació de LibreOffice d'aci a unes semanes i a vore si se corregixen tots el problemes.
SentoVoro

Re: Consulta sobre l'openoffice 3.1

Notapor adamrose045 » Jue Nov 13, 2014 8:11 am

He de dir-te no obstant, que no ha resultat. De fet, eixos pasos que m'indiques es coneix que ya venen per defecte, ya que estava el valencià com a idioma predeterminat. En canvi, escric i no m'identifica els erros, ni automaticament ni manualment. Tampoc se m'activa l'opcio extra que comentaves de control+F7 :cry: Un abraç
You can easily check out our best quality 1z0-599 practice exam questions - pass4sure exam wikipedia you well for the real pmp exam. You can also get success in real exam of The University of Tokyo with the quality ACCA questions and ccie voice COMPTIA
adamrose045

Volver a Programes