shin chan nuevos capis 09-04-2010 (micki7e)

Si vols comentar qualsevol cosa en general, este es el lloc.

shin chan nuevos capis 09-04-2010 (micki7e)

Notapor micki7e » Vie Abr 09, 2010 10:54 am

106a Que plantem cara a uns bandarres MEGAUPLOAD
106b eh Que vaig a la platja y me ho pase molt be MEGAUPLOAD
106c Que anem amb barca MEGAUPLOAD

222a eh que himawari ha desaparegut MEGAUPLOAD
222b eh que tindre un gatet es massa complicat MEGAUPLOAD
222c eh que tenim les ullleres de sol del valor MEGAUPLOAD
micki7e

Notapor Invitado » Mié Jun 02, 2010 2:54 pm

Moltes gràcies. T'anime a pujar més capítols.

Tens tots els episodis doblats per Canal 9 o només uns quants. Veig que vas ficant solts encar que ja tens un bon grapat.

Per a mí el doblatge de canal 9 de shin chan va ser del millors doblatges de sèries anime al valencià, inclús superant en qualitat (al meu parer) al doblatge de tv3, cosa que no és habitual per què sempre han tingut tradició de emetre dibuixos anime.

El doblatge de canal 9 li pega molt bé a la sèrie ja que s'usa un llenguatge proper al pobre, amb moltes expressions populars, i arriba un moment en que pareix que més que estiguen en una xicoteta ciutat japonesa estiguen en una xicoteta ciutat valenciana com Xàtiva o Ontinyent.

Canal 9 va fer un gran treball doblant esta sèrie(una pena que la cancelaren per uns pares que protestaven, podrien haver-la ficat en un horari diferent o en una secció d'animació per a adults) i tu n'estàs fent un altre grab¡n treball.

Encar que esta sèrie la vaig agarrar ja majoret (hi havien molts xiquets que la veen, i això què no és una sèrie per a xiquets) em va agradar molt ja que solc vore molta animació per a adults i sol ser majoritariament americana, a més doblada al castellà.
Invitado

Notapor micki7e » Mié Jul 21, 2010 8:51 pm

bueno respecto si voy a seguir con shin chan es si consigo que me pasen mas capis por que yo ya no tengo muchos mas si consigo que me pasen mas capis no te preocupes que los seguire poniendo aqui vale :wink:
micki7e

Volver a Sugerencies