Reinicio repentino / Reinici repentí

Si tens dubtes informatics, este es el teu forum, deixa aci les teues consultes tecniques, tant de software com de hardware.

Reinicio repentino / Reinici repentí

Notapor Valencianot » Mar Feb 06, 2007 10:11 pm

En dos meses se me ha reiniciado repentinamente el ordenador dos veces. Quisiera que me dijérais la causa por la que se me reinicia.
Gracias.

--------------------------------------------------------------------------------------

En dos mesos se m'ha reiniciat repentinament l'ordenaor dos vegaes. Voldria que me diguereu la causa per la que se me reinicia.
Gracies.
Valencianot

Notapor ratpenat » Mié Feb 07, 2007 12:30 am

Hola,
¿mos podries explicar en quina situacio se t'ha reiniciat?, si estaves usant un determinat programa les dos vegades, si era quan ya havies apagat l'ordenador, si havies instalat un programa abans...

I tambe, dis-mos quin sistema operatiu tens instalat, aixo mos ajudaria a trobar la causa del problema.

Moltes gracies per conslutar en el foro, esperem les teues senyes.
Imagen
ratpenat

Notapor Valencianot » Mié Feb 07, 2007 2:59 pm

En les dos ocasions s'ha reiniciat mentres estava conectat a Internet.

El sistema operatiu és el Windows 2000 Professional.

Crec que el problema és de la placa base, perque desde fa ya molt de temps que una de les dos unitats llectores(la que está baix) que tinc en la torre no llig, quan li dona al S.O. per reconeixerla diu que l'ha detectat i el nom que figura está en "garabatos".

No és problema del llector ya que els canví de lloc, o siga, la regrabadora de dalt, baix, i la de baix, dalt. I ara la que no va és la que antes anava be. Per a mi, o be és problema del cable pla de la regrabadora de la part de baix, o és problema de la placa base, lo qual, explicaria els reinicis inesperats.

No sé si m'he explicat be. :?
Valencianot

Notapor berarma » Mié Feb 07, 2007 3:53 pm

Prova a canviar les peces que consideres que puguen estar malament, el cable lo primer. En lloc de canviar la placa base podries provar a conectar una targeta IDE al PCI i conectar ahi les unitats, desactivant en la BIOS la controladora de la placa base per si fora això lo únic que va malament.

En el fórum podem donar resposta a preguntes concretes, pero no podem fer res per a solucionar problemes tan abstractes com "no em va l'ordenador".
berarma

Volver a Ajuda General