Problema en el OpenOficce

Deixa aci les teues consultes sobre temes de Windows per a que atres usuaris intenten ajudar-te.

Problema en el OpenOficce

Notapor R4d1kl » Lun Ago 04, 2008 6:46 am

L'atre dia vaig actualisar la versio que tenia del openoffice i ara no se que pasa que no em corregix els errors, no se marken en reojet ni res e provat a tornar a intalar lo del diccionari valencia...xo res, tinc la versio 2.4...
R4d1kl

Notapor R4d1kl » Mar Ago 19, 2008 6:25 pm

ho tinc aixina...si en la versio anterior m'anava de lujo...lo q no se es perque ara ya no me ix la ralleta roja baix de les paraules mal escrites...no ho entenc... :?:

Edite: e estat mirant i per a que te aparega la ralla roja, en la seleccio de idioma ha de apareixer un iconet de revisio automatica...cosa q no apareix en el venda...ho e provat en el espanyol i si q meu feia...
R4d1kl

Notapor SentoVoro » Mar Ago 19, 2008 6:47 pm

Si t'has actualisat l'OpenOffice has perdut la configuració de diccionaris. Aço es un problema reconegut en OOO i que se corregirà en OOO 3 per mig de l'incorporacio de diccionaris com extensions.

Per a solucionar el problema deus torna a instalar el diccionari com si fora la primera volta...
SentoVoro

Notapor R4d1kl » Mié Ago 20, 2008 6:22 pm

provare a tornar-ho a fer...pero crec que ya ho vaig fer...i no m'anava...weno ara ho provare i ya dic algo
R4d1kl

Re: Problema en el OpenOficce

Notapor Teshawar » Sab Oct 25, 2014 5:15 am

E estat mirant i per a que te aparega la ralla roja, en la seleccio de idioma ha de apareixer un iconet de revisio automatica...cosa q no apareix en el venda...ho e provat en el espanyol i si q meu feia...
Our APPLE Exams and rhce gre exam provide you 100% pass guarantee. You can get access to wiki pedia toefl and http://www.examsheets.com/ with multiple prep resources of Face book.
Teshawar

Volver a Ajuda Windows