Quina distribució em recomaneu per escomençar en Linux?

Deixa aci les teues consultes sobre temes de Linux per a que atres usuaris intenten ajudar-te.

Quina distribució em recomaneu per escomençar en Linux?

Notapor Andrés » Vie Mar 28, 2008 9:35 am

Això, volia saber quina és la millor distribució de Linux per començar a provar este sistema opertaiu, ni han tantes que no em decidisc per ninguna, alguna ajuda?

Gràcies per adelantat.
Andrés

ubuntu

Notapor catala = valencia » Sab Mar 29, 2008 2:18 pm

la que es mes pareguda a win es ubuntu que utilitza la distribuicio de Debian. en la web de ubuntu pots demanar que te manen a casa 2 copies totalment gratuites :wink: . percert este foro esta mes mort que mort.

menos mal xd
catala = valencia

Notapor ratpenat » Mar Abr 01, 2008 6:52 am

Moltes gracies per colaborar i aportar el teu granet en este foro, en quant a la teua resposta estic totalment d'acort en tu, la distribucio en la que el canvi de Win a Linux es mes suau es l'Ubuntu que ademes, te un equip de desenrolladors i una empresa darrere que la manté actualisada i oferix soport tecnic.

Per una atra banda, he de dir-te que el foro no està mort, la part privada que es a on estem treballant els traductors i equip de SV està en perfecte funcionament (+400 mensages), la part publica es per a oferir ajuda als usuaris que la necessiten i que entre vosatros vos resolgau els dubtes i charreu com has fet tu en l'amic que ha obert este fil.

¡Moltes gracies per ajudar!, i sigues benvingut sempre que vullgues.
Imagen
ratpenat

Re: ubuntu

Notapor El Chè » Jue Ago 07, 2008 7:40 am

catala = valencia escribió:mes
es
utilitza
de ubuntu
percert
menos

Hi ha filolecs onsevol.

catala = valencia escribió:este foro esta mes mort que mort, menos mal

Lo mateix te desige.

I vosatres seguiu avant, gracies per la vostra faena.
El Chè

Notapor SentoVoro » Jue Ago 07, 2008 9:19 pm

Vos recomane una atra distribució que es molt bona per a principiants i tame per a usuaris alvançats:

Mandriva (http://www.mandriva.com/en/download/free)

Personalment m'agrade molt mes que ubuntu i es mes profesional (pero lo millot de linux es que pots elegir)
SentoVoro

Volver a Ajuda Linux