CD a la venda de Pep Marcos

Forum dedicat a la Musica en Valencià, si coneixes grups, cantautors, vols enviar maquetes per a donar-te a coneixer o tens vinilos o cassettes en musica en Valencià, escriu aci.

CD a la venda de Pep Marcos

Notapor ratpenat » Lun Ene 08, 2007 8:19 pm

Hola amics,
des de Software Valencià vos domen l'oportunitat de que pugau disfrutar de bona musica en Valencià, posant-vos a vostra disposicio el CD "Elx en festes" del cantautor ilicità Pep Marcos.

Se tracta d'una remasterisacio d'una seleccio de les seues millors cançons.

12 temes, 10 dels quals en Valencià i atres 2 en Castellà, estos ultims dedicats a l'equip de la seua ciutat, el Elche CF, la primera es la versio oficial de l'himne de l'Elche CF que cantava Pep Marcos, i la segon es una canço lletra i musica del cantautor a l'equip frangivert.

Les 10 cançons en Valencià reflexen el sentiment del cantant cap a la seua terra, cançons d'amor, de reivindicacions, de pau, a Santa Pola, a Alacant, a Castello, a Valencia, a les Illes Columbretes, Tabarca...

El seu preu es de 10 euros, gastos d'enviament incluits, i vos ho enviarém a casa.

Es una bona oportunitat per a tindre un CD d'autentica musica en Valencià.

Esperem les vostres comandes ("pedidos"), no vos arrepenedireu.

Escriviu a info@softwarevalencia.com Mes informacio en: http://www.softwarevalencia.com/musicav ... marcos.php

Imagen
Última edición por ratpenat el Jue Abr 29, 2010 2:56 pm, editado 1 vez en total
Imagen
ratpenat

Notapor VISENTE » Vie Mar 09, 2007 1:34 pm

Che collons, eixe Pep Marcos es un catalaniste.

No se diu ELX (aixó es catalá). En valençiá se diu ELIG.

Y si vosatros anunsieu eixe disco, es perque tamé sou catalanistes.
VISENTE

Notapor SentoVoro » Sab Mar 10, 2007 8:29 am

Home Visente, no me sigues radical, i menos en mosatros.

Tratar a la gent d'este foro de catalanistes es un poc fort. Molta gent d'aci ha gastat moltes hores del seu temps personal (per que no mos paguen a ningu per estar aci), en traduir software al valencia, en posar en marcha la uep, etc.

Es cert que en valencià se diu Elig, pero no per aixo n'hi ha que arrassar en tota la gent d'este foro.

En fi, te agraixc la consideracio i espere que continues en eixe esforç per promocionar el valencià.
SentoVoro

Notapor sermó » Mié Jul 11, 2007 3:09 pm

Tan valencià que tu eres, perquè no escrius bé el valencià...

el valencià és un dialecte del català, per tant, sense català no hauria valencià, fes el favor de informar-te millor a l´hora de parlar sobre aquest tema. La falta d´informació fa que digues aquestes coses.

Que sapies, que molta gent ilicitana no sap que Elx es diu en valencià Elig, i dic una cosa, i que més dona si es català o valencià, mentre tots ens entengam sobra... bona vesprada
sermó

Notapor Invitado » Dom Jul 29, 2007 10:14 pm

A mi m'agradaria saber qui collons fica les normes del valencia en esta merda de pagina. Deprenint? que osties vol dir deprenint? mes burros no podeu ser. No feu mes el ridicul inventant-vos parauletes quan no sabeu com s'escriuen o quan vos sonen massa a catala. Teniu un complexe d'inferioritat davant dels catalans que vos menja per dins. Quan ells passen totalment de la vostra burrera analfabeta. Aci qualsevol borrego es pensa que es filoleg. Vergonya haurieu de tindre! burros!!
Invitado

Notapor SentoVoro » Lun Jul 30, 2007 12:43 am

Tinc per norma, no respondre a gent que insulte o critique la fulla, pero com es estiu i estic aburrit vaig a fer alguns comentaris:

1. Respecte ala paraula Deprenint no se a on l'has vist, pero segurrament serà un erro del autor que voldria dir "deprenent". En els foros de totes les llengues, l'us del idioma es un poc laxe (incluit en els foros "catalanoparlants" i la gent escriu de forma coloquial, utilise formes abreviades com xD o ;-) e inclus, a voltes s'equivoca.

2. Dir-mos a la gent que escribim aci que som uns "burros", me pareix molt be. Si aixina te desahogues, pues benvingut siga l'insult. Lo que no entenc es perque dediques tans esforços a insultar a uns burros com mosatros, si segurament no entendrem del tot les teus critiques.

3. Per ultim, el problema es que mosatros utilisem valencià segons normes del puig i tame n'hi ha gent que utilise normes de castelló i inclus n'hi ha gent que en el foro utilise el català i no pase res. La majoria de mosatros no insultem a ningu, per que utilise qualsevol llengua. Lo que a mosatros mos agradaria es que els catalans (o millor dit, els catalanistes), passaren totalment de la nostra burrera analfabeta i mos deixaren continuar ser aixina de burros com som. El problema es que no conseguim que mos disen en pau. En fi si els agrada insultar-mos, pues que se divertisquen, perque a mi personalment me dona igual.

Te convide a que continues participant en el foro, pero t'agrairia que fores un poc mes constructiu i que els insults els deixes per al futbol o per si algun dia el banc te cobre mes comisions de les degudes.

A per cert, en català o valencia AVL (que es lo mateix), no s'escriu "filoleg" sino "filòleg", no se diu "valencia" sino "valencià" i "catala" se escriu "català" i no s'escriu "pagina" sino "pàgina". No se qui t'haurà ensenyat català/AVL, pero no l'has depres gens be.
SentoVoro

Notapor sermó » Lun Jul 30, 2007 2:45 pm

de verita, jo un dia d'aquests em pixe! que intentes corregir coses d'una altra persona tenint tu altres i inclòs pitjors, de veritat que m'ho passe de bé llegint aquestes xafarderies de la gent que critica la resta però no es mira ell mateix.
sermó

Notapor ark » Mié Ago 01, 2007 1:05 am

Che! Puix a vore si es de veres que te pixes damunt i no tornes a fer el bobo!! mos estalviaries a tots moltes hores perdudes llegint els teus inutils mensajes!

Tens rao SentoVoro, sense dir-los res venen a mosatros, els tenim enamorats!!! No poden viure sense mosatros!!! i aixo que no faltem a ningú... que sino.... jajajaja

Bon treball!!

Continueu aixina amics!!
ark

Re: CD a la venda de Pep Marcos

Notapor saboor » Mar Abr 14, 2015 7:50 am

En tot cas, traduiu software a un valencià mal escrit, que no està normativament acceptat per cap institució pública, administració, universitat o organisme internacional. Si voleu traduir programes al valencià, perfecte, però millor si ho feu escrivint bé, i sino accepteu les crítiques. Si jo ara m'invente una normativa andalusa i comence a traduir evidentment em criticaran.
Escriviu "bellea", eixir, -isca o -ix si voleu, o tantes i tantes formes acceptades per l'AVL, però per favor, no més burrades com "ad'esta uep", perque els catalans tampoc escriuren com parlen... o es que diuen "allavorans at duré a aquet uspital"???, no, escriuen de manera diferent, com passa amb totes les llengües.
saboor

Volver a Musica en Valencià