| Vore tema anterior :: Vore tema següent |
| Autor |
Mensage |
R4d1kl
Registrat: 19 Mai 2007 Mensages: 40
|
Publicat: Dl Ago 04, 2008 6:46 am Assunt: Problema en el OpenOficce |
|
|
| L'atre dia vaig actualisar la versio que tenia del openoffice i ara no se que pasa que no em corregix els errors, no se marken en reojet ni res e provat a tornar a intalar lo del diccionari valencia...xo res, tinc la versio 2.4... |
|
| Tornar cap amunt |
|
 |
gferni
Registrat: 02 Gin 2008 Mensages: 128
|
Publicat: Dl Ago 04, 2008 11:39 am Assunt: |
|
|
Si ya has instalat el diccionari de valencià, lo que tens que fer és seleccionar-ho:
Per a seleccionar l'idioma, heu d'anar a Herramientas> Opciones> Configuración del idioma> idiomas> i seleccionar 'venda'. |
|
| Tornar cap amunt |
|
 |
R4d1kl
|
Publicat: Dm Ago 19, 2008 6:25 pm Assunt: |
|
|
ho tinc aixina...si en la versio anterior m'anava de lujo...lo q no se es perque ara ya no me ix la ralleta roja baix de les paraules mal escrites...no ho entenc...
Edite: e estat mirant i per a que te aparega la ralla roja, en la seleccio de idioma ha de apareixer un iconet de revisio automatica...cosa q no apareix en el venda...ho e provat en el espanyol i si q meu feia... |
|
| Tornar cap amunt |
|
 |
SentoVoro
Registrat: 03 Oct 2006 Mensages: 214
|
Publicat: Dm Ago 19, 2008 6:47 pm Assunt: |
|
|
Si t'has actualisat l'OpenOffice has perdut la configuració de diccionaris. Aço es un problema reconegut en OOO i que se corregirà en OOO 3 per mig de l'incorporacio de diccionaris com extensions.
Per a solucionar el problema deus torna a instalar el diccionari com si fora la primera volta... |
|
| Tornar cap amunt |
|
 |
R4d1kl
|
Publicat: Dc Ago 20, 2008 6:22 pm Assunt: |
|
|
| provare a tornar-ho a fer...pero crec que ya ho vaig fer...i no m'anava...weno ara ho provare i ya dic algo |
|
| Tornar cap amunt |
|
 |
|