Shin Chan en Valencià

Si vols comentar qualsevol cosa en general, este es el lloc.

Shin Chan en Valencià

Notapor BORJ493 » Mié Sep 03, 2008 1:19 pm

Jo propose que si es por pujar la serie d'anime japones en la seua versió en valencià o dirme de aon me la puc baixar, torne a dir que en valencià no en català
BORJ493

Notapor ratpenat » Mié Sep 03, 2008 4:06 pm

Home, si per valencià te referixes al de Canal Noi, es lo unic que hi ha, la llastima es que els chiquets i la gent jove no puguen fruir de series i dibuixos en el valencià que parlen en la seua gent.

Prova a buscar en l'eMule, Ares o similars per "shin chan valencià", "shin chan valenciano", "sin chan canal9", coses aixina.

La serie no se pot pujar en els servidors perque te drets d'autor, per aixo a soles la podras trobar en les rets d'intercanvi entre particulars (P2P).
Imagen
ratpenat

Shin-Chan (Valencia)

Notapor Deak » Sab Oct 04, 2008 9:17 am

Hola.

Soc un nou usuari registrat que, ha vist aquest misatge y volia dirte que jo tinc part daquests episodis en Valencia.

Hi tinc un total de 70 episodis de vinti-un minuts cadascun que jo matex vag grabar de la televisio de canal 9 y que, proximament es posare en descarrega directa.

De moment escara estic fent-los uns ajustes pero cuan es tinga si voleu us avise y entreu al meu blog:http://burst-anime-deak-mering.blogspot.com/
per a descarregarlos.

Be, jo vaig tirant ya...

Adeu!
Deak

Notapor ratpenat » Dom Oct 19, 2008 11:14 am

Hola Deak,
quan els tingues passats mos ho dius per aci per a descarregar-los, ok?

¡Salutacions!
Imagen
ratpenat

Notapor BillieJoeArmstrng » Vie Oct 31, 2008 2:12 pm

Hola! jo també tinc alguns capitols de Canal 9, unos 40 o aixina, que els vaig capturar jo mateix. Ara mateix estic vivint a Catalunya i els meus dvds amb la sèrie ho tinc a Altea, en quant vaja ho pujaré a la xarxa.

Deak, si vols, quan tinga els capitols a la xarxa t'envie els enllaços i ho poses a la teua web.

Adeuuuu!
BillieJoeArmstrng

Notapor Deak » Vie Oct 31, 2008 5:10 pm

Aquesta matexa nit posare un en descarrega directa.

Els proxims encara no sec cuan es posare, ja que tindre que sacar el simbol de canal9 y posarlos a megaupload.

Cuan en tinga un de nou us avisarec.
Deak

Notapor ratpenat » Vie Oct 31, 2008 5:30 pm

Moltes gracies als dos per la vostra participacio i el vostre treball.

Quan els tingau pujats poseu-mos els enllaços aci per a compartir-los.

:wink:
Imagen
ratpenat

Notapor Deak » Sab Nov 01, 2008 1:43 am

Aci teniu el link del capitol prometut, tambe podeu entrar a http://burst-anime-deak-mering.blogspot.com/ per a descarregarlo.

Capitol 52:
http://www.megaupload.com/?d=2TBS5DQW
http://www.flyupload.com/?fid=623206172
http://depositfiles.com/files/z6ppcol1n

Proximament el pujare a diversos servidors.
Espere tenir algun capitol mes prompte, ya us avisare aci o be en el meu blog.

Fins prompte!
Deak

Notapor Invitado » Sab Nov 01, 2008 9:48 pm

fa falta quitar el simbol de canal9 per motius legals o porque tu vols? Potser li diga a ma mare que m'envie a Barcelona els meus capituls per a poder pujar-los mès ràpid, perque no estic segur de quan aniré al meu poble. Ja vos diré qualsevol cosa!
Invitado

Notapor BillieJoeArmstrng » Sab Nov 01, 2008 9:58 pm

perdó! el Convidat d'abans soc jo, BillieJoeArmstrng
BillieJoeArmstrng

Notapor Deak » Dom Nov 02, 2008 1:29 am

Com a k no sec si pasa alguna cosa si porta el simbol, hi e decidit llevar-ho.

No sec si se tindra k saca obligatoriament per motius legals, pero preferisc traurels, per si les moskes.
Deak

Notapor Deak » Dom Nov 02, 2008 1:32 am

Una pregunta BillieJoeArmstrng, ¿Els teus capitols son del començament de la serie, o be son ja mes avançats?
Deak

Notapor BillieJoeArmstrong » Lun Nov 03, 2008 1:33 am

Uhmm... no estic molt segur, els que tinc son una miqueta abans de himauari y alguns amb himauari
BillieJoeArmstrong

Notapor SentoVoro » Mié Nov 05, 2008 11:25 pm

Una aclaració.

La gravació i difusió pública d'imagens de televisió, en principi, es ilegal.Per lo tant crec que es millor que lleveu el simbol de la televisió. Aixina i tot continue sent ilegal, pero per lo menos, no es tant explicit.

Crec que esteu fent una bona faena recapitulant els capituls, i crec que deuriem crear algun mecanisme per a poder-los compartir.

En fi, bona faena i avant!!!!
SentoVoro

Notapor BillieJoeArmstrong » Jue Nov 06, 2008 7:22 pm

Com puc llevar el simbol de canal9 dels capituls? aixi, en quan puga pujar-los a la xarxa, els lleve el simbol i ens estalviem tots els problemes possibles.

Per altra banda, estic d'acord en tindre algun sistema per a compartir. Jo pensava en pujar-los a rapidshare o megaupload, però em donaría igual compartir-ho per Torrent o eMule.

Si algú té més capituls que els puje, açi tenim més!

Apropòsit, com es diu, capituls o capitols? crec que a catalunya es diu capitols i a valència capituls però no estic segur.
BillieJoeArmstrong

Siguiente

Volver a Sugerencies