Corrector de Valencià online

Este apartat s'obri en l'intencio de tractar tots els temes al voltant de Correctors Ortografics per al Valencià, millores, correccions, tutorials, aclaracions.

Corrector de Valencià online

Notapor ratpenat » Mié Feb 11, 2009 7:26 pm

Hem ficat en marcha un nou servici per a tots aquells que vullgau corregir els vostres erros ortografics i escriure millor en valencià.

Se tracta d'un corrector ortografic en llinea (online) per a que pugau corregir els texts sense tindre que instalar cap programa en els vostres ordenadors, aixina, si esteu en algun ordenador a on no podeu instalar programes (biblioteca, universitat, colege, institucions publiques), en esta ferramenta podreu fer la correccio igual i en qualsevol lloc.

Simplement copiar i apegar el text a corregir o escriure-lo a ma i punchant en el boto de correccio i vos marcarà en roig les paraules incorrectes, i punchant sobre elles vos mostrarà les possibles sugerencies valides (S'admeten sugerencies per a millorar-lo).

http://corrector.softwarevalencia.com

PD: Estem treballant en atres adaptacions del corrector i mes ferramentes interessants que anirem publicant.
Imagen
ratpenat

No em funciona el corrector en llinea

Notapor lorat » Mar Feb 24, 2009 8:41 pm

de cap manera. Nomes m'ix lo posar contrasenya, la pose pero res de res. Torna e eixerme lo de conectar i encara diu que a qué espere. ¿??
Som valencians, parlem valencià
lorat

Re: No em funciona el corrector en llinea

Notapor ratpenat » Mar Feb 24, 2009 9:36 pm

lorat escribió:de cap manera. Nomes m'ix lo posar contrasenya, la pose pero res de res. Torna e eixerme lo de conectar i encara diu que a qué espere. ¿??

No entenc lo que vols dir, ¿no t'apareix la caixa per a introduir text i corregir-lo?

¿Quin navegador utilises? a lo millor tens desactivat el Javascript, necessari per a que funcione i se visualise el corrector.

¡Salutacions!
Imagen
ratpenat

Notapor mchover » Mié Oct 12, 2011 6:26 pm

Puix h´entrat per primera volta i m´agrà molt. La pega , per a mí, està en els accents. De totes formes enhorabona. Una sugerència, mestres estic escribint, com no és en castellà, està corregint-lo tot. Això es podría canviar? gracies.
mchover

Notapor Admin » Sab Oct 22, 2011 10:47 pm

mchover escribió:Puix h´entrat per primera volta i m´agrà molt. La pega , per a mí, està en els accents. De totes formes enhorabona. Una sugerència, mestres estic escribint, com no és en castellà, està corregint-lo tot. Això es podría canviar? gracies.
Hola mchover,
¿te referixes al Corrector online o al Corrector per a Firefox el que corregix quan escrius en castellà?
Gracies a tu per visitar-mos i usar les nostres ferramentes.
Admin
Site Admin

Volver a Correctors Ortografics de Valencià