ERRADA FORTA

Si vols comentar qualsevol cosa en general, este es el lloc.

ERRADA FORTA

Notapor CORECCIO » Mié Nov 29, 2006 5:16 pm

Anem a veure, aquesta és una Web de Valencià, no es així ? Aleshores perquè posa " LO QUE NECESSITES" Compte amb això.
L`article LO no existeix!!!!!
El que necessites.

RES MES SENSE COMENTARIS
CORECCIO

Notapor berarma » Mié Nov 29, 2006 7:38 pm

El "lo" es perfectament correcte en valencià, ho pots comprovar tu mateixa en el diccionari en linea de SoftwareValencia.

T'animem a que deprengues la llengua valenciana si de veritat tens interes en ella accedint als cursos de Lo Rat Penat o als llibres de la RACV.

Si en canvi el teu interes va dirigit a la llengua catalana, t'animem tambe a que la deprengues correctament, per a que corregixques les teues faltes, i perque el "lo" tambe l'accepta d'alguna manera el dic. de l'IEC.

Res mes, sense comentaris.
berarma

Notapor AviAm » Mié Nov 29, 2006 7:41 pm

Che ves aspai no t'agarre un atac. Lo que te convè seria nomenar a les coses correctament i aixina no clavaries la pateta. Tú parles de català modern chupi guays antes de separarse del valencià. I estem alguns d'acord en que tigueu una llengua de "vosaltres" que es diferent de la de mosatros.
_________________________________Imagen
AviAm

LO NEUTRE

Notapor coreccio » Mié Nov 29, 2006 8:07 pm

Lo es incorrecte en valencià modern. mai es pot dir " lo que necessites" sino " el que necessites". No el veig tan difícil.

Això que parleu i escriviu es valencià o algún dialecte??
coreccio

Notapor correccio » Mié Nov 29, 2006 8:16 pm

a per cert el català no es separa del valencià, és al contratrri amic.

Itu parles una varietat del català anomenat valencià, A per cert la pàgina de la RACV està incorrecta, escriu "giner" i es "GENER".

NO ENTENC QUE PARELU ACÍ NI QUINA MANERA D´ENSENYAR TENIU...

A i un altra cosa felicitats per les traduccions del programes con el winamp, això si que està currat, però ya us dic que esteu equivocats en la menra d´escriure.

Salutacions
correccio

Notapor AviAm » Mié Nov 29, 2006 10:13 pm

a per cert el català no es separa del valencià, és al contratrri amic.

Estudia i no te quedes en lo primer que te conten. I encara que fora com tu dius estas reconegent que son dos, campeo.
AviAm

Penos

Notapor correccio » Jue Nov 30, 2006 12:07 pm

anem a vore no ensenyes malament la llengua amic,
correccio

Notapor correccio » Jue Nov 30, 2006 3:17 pm

Em podeu explicar perquè ni ha aquesta rivalitat pel català? No l´entenc, vosatres voleu defendre una llengua i la manifesteu malament, no parleu con mana i això jo ho entenc com un acte de desprecia cap a la llengua de veritat.

Espera la vostra contestaciò i per cert no soc català, parle con devieu de parlar vosaltres també, " ai`xí que jo parle el CATALÀ MODERN CHUPI GUAY" no AviAm??? jajajaja quina gracia em fasss. :lol:

Espera la vostra contestació.
correccio

Notapor correccio » Jue Nov 30, 2006 3:19 pm

Ha per cert això de que el català i el valencià son 2 ya ho sabia sabut, mai negare que n´es un. A vore si t´espaviles noi, jajajajajajajajaj.
correccio

correccio

Notapor CETUS » Mié Ene 10, 2007 6:26 pm

Estic d´acort en "correccio" en que "no parleu con mana" perque lo que nos manen els extragers o el govern si no es legitim no tenim perque parlarlo i el nostre poble mai ha parlat com nos "manen" ni ho fara mentres nos quede dignitat, i efectivament es "acte de desprecia cap a la llengua" que no es la nostra i si no pretenguera suplantarla no hiauria cap ribalitat.

Per cert, coreccio, encara no he vist un text valencia anterior al nazionalisme catalaniste del sigle XX en la suposta preposicio "amb" .
CETUS

Volver a Sugerencies