Index del Foro de Software Valencià Software Valencià
Els forums de Software Valencià - Aci podras discutir tot lo que vullgues sobre informatica en Llengua Valenciana

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llistat de MembresLlistat de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessio per a vore els teus mensages privatsInicia una sessio per a vore els teus mensages privats   Iniciar SessioIniciar Sessio 

Firefox 3 en Valencià i Corrector Ortogràfic RACV 2x1

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Index del Foro de Software Valencià -> Programes
Vore tema anterior :: Vore tema següent  
Autor Mensage
ratpenat

Registrat: 03 Oct 2006
Mensages: 444
Ubicacio: Valencia Ciutat

MensagePublicat: Dj Jun 19, 2008 6:51 pm    Assunt: Firefox 3 en Valencià i Corrector Ortogràfic RACV 2x1 Respondre citant

Vos informem d'un gran llançament de Software Valencià, FIREFOX 3 en Valencià junt en la versió del nou Corrector Ortogràfic de la RACV per al navegador.

Ara ya no hi ha excusa per a no escriure correctament en Valencià, si vols POTS.

Només has d'instalar-te estes ferramentes que no te duran més de 5 minuts i podràs fruir del millor navegador d'Internet actualment, en Valencià i en el potent corrector ortogràfic per a corregir tots els teus texts, com per eixemple, els mensages que escrius en fòrums o els correus que envies a través de Hotmail, Yahoo o Gmail.

Escriure en Valencià és més fàcil que mai, tots hem de fer un esforç per a lluitar per la nostra llengua i per la nostra cultura, i una bona manera de començar a fer-ho és instalant-te estes aplicacions que faran que el teu coneiximent i la teua escritura en Valencià, milloren notablement.

http://www.softwarevalencia.com/mozilla/extensions/

Mensages: 444
Ubicacio: Valencia Ciutat

MensagePublicat: Dj Jun 19, 2008 7:22 pm    Assunt: Respondre citant

Ací teniu una captura del corrector en funcionament en una pàgina web:

Registrat: 04 Ago 2009
Mensages: 2
Ubicacio: El regne de Valencia

MensagePublicat: Dm Ago 04, 2009 1:13 am    Assunt: Respondre citant

He instalat el Mozilla en versio 3.0 i m'ho ha denegat.
He instalat el Mozilla en versio 3.0.12 i m'ho ha denegat.
He instalat el Mozilla en versio 3.5 i m'ho ha aceptat, pero per molt que reinicie res apareix en valencià.

¿Qué ha passat?
No vengo a discutir ni demsotrar lo que mil y una vez se ha demostrado. Si eres un catalán y después de haber leido mucho (si esque lo has hecho), no llegas a utilizar el cerebro y razonar como una persona, no es problema nuestro.
Tornar cap amunt
Vore el perfil de l'usuari Enviar mensage privat Visitar la pagina uep de l'autor
Admin
Site Admin

Registrat: 02 Oct 2006
Mensages: 9

MensagePublicat: Dj Ago 06, 2009 9:01 pm    Assunt: Respondre citant

Valencia_es_llengua escrigue:
He instalat el Mozilla en versio 3.0 i m'ho ha denegat.
He instalat el Mozilla en versio 3.0.12 i m'ho ha denegat.
He instalat el Mozilla en versio 3.5 i m'ho ha aceptat, pero per molt que reinicie res apareix en valencià.

¿Qué ha passat?

Per motius de seguritat des de Mozilla mos han instat a modificar el paquet d'idioma valencià de manera que a partir d'ara ya no se reinicia el Firefox automaticament en valencià, sino que teniu que instalar una atra extensio que vos permet triar l'idioma de l'interfaç d'entre tots els que tingau instalats des d'una opcio del menu de ferramentes, aci està l'enllaç.

Locale Switcher:
https://addons.mozilla.org/es-ES/firefox/addon/356

Espere que t'ajude, si te sorgix algun atre problema escriu-mos.

¡Salutacions!
Tornar cap amunt
Vore el perfil de l'usuari Enviar mensage privat Enviar correu-e
Convidat

MensagePublicat: Dl Ago 17, 2009 8:38 am    Assunt: Respondre citant

e instalat una nova versio de Firefox i me diu que el diccionari de valencia 5.0 ya no es compatible...
Hi ha preparada alguna nova versio??
Tornar cap amunt
SentoVoro

Mensages: 214

MensagePublicat: Dl Ago 17, 2009 8:33 pm    Assunt: Respondre citant

Ya el tinc arreglat i funcione en FF 3.5.2 El problema es que el tenim que publicar en la web de Softwarevalencia.

L'hi enviaré a ratpenat, pero si m'envies un privat te'l puc enviar a tu tame per e-mail
Tornar cap amunt
Vore el perfil de l'usuari Enviar mensage privat
Convidat

MensagePublicat: Dv Ago 28, 2009 12:00 pm    Assunt: Respondre citant

ya heu posat el diccionari per a la nova versio??
Tambe estaria interesat en algun diccionari per al Opera...o un Opera en valencia, crec q apunta millors maneres q el firefox per allo del opera unite
Tornar cap amunt
SentoVoro

Mensages: 214

MensagePublicat: Du Ago 30, 2009 7:11 pm    Assunt: Respondre citant

Poden descarregar el diccionari compatible en FF 3.5 des de la URL http://descarregues.softwarevalencia.com/firefox/valencian-spellchecker.RACV-2.0.xpi
Tornar cap amunt
Vore el perfil de l'usuari Enviar mensage privat
Mostrar mensages d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Index del Foro de Software Valencià -> Programes Totes les hores son GMT
Pagina 1 de 1

Canviar a:  
Pots publicar nous temes en este foro
Pots respondre a temes en este foro
No pots editar els teus mensages en este foro
No pots borrar els teus mensages este foro
No pots votar a les enquestes en este foro