Index del Foro de Software Valencià Software Valencià
Els forums de Software Valencià - Aci podras discutir tot lo que vullgues sobre informatica en Llengua Valenciana

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llistat de MembresLlistat de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessio per a vore els teus mensages privatsInicia una sessio per a vore els teus mensages privats   Iniciar SessioIniciar Sessio 

Conectar dos routers

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Index del Foro de Software Valencià -> Ajuda General
Vore tema anterior :: Vore tema següent  
Autor Mensage
yepayep
Convidat

MensagePublicat: Du Nov 29, 2009 8:06 am    Assunt: Conectar dos routers Respondre citant

¿es pot conectar dos routers a una linea telefonica?
Vos explique: En casa tinc adsl de jazztel en un router inalambric. El problema ve que no m'arriva be la senyal a la part baixa de la casa, per lo que es fa necessari l'us d'atre dispositiu. ¿es possible tindre conectats dos routers en la linea?
Tornar cap amunt
gferni

Registrat: 02 Gin 2008
Mensages: 128

MensagePublicat: Dc Dec 09, 2009 6:59 pm    Assunt: Respondre citant

No se pot, tindries que utilisar un switch. cosa que no recomane per a un hogar.

Lo que si que te recomanaria és instalar un repetidor wifi, canviar la situació del router actual o ampliar la senyal del router anterior en atra antena.
Tornar cap amunt
Vore el perfil de l'usuari Enviar mensage privat
Convidat

MensagePublicat: Du Dec 13, 2009 3:51 pm    Assunt: Respondre citant

¿fins a una distancia de 50 metros? ¿una antena em donaria tanta senyal?
T'explique el problema:
el cable telefonic passa a lo llarc del interior d'un local i puja a un primer pis. El problema es que no arriva la senyal del router wifi a la part baixa de la casa, per aixo l'idea de tallar el cable i empalmar un router abans de la pujada al pis....pero si dius que no funciona, no compre atre router.
Tornar cap amunt
SentoVoro

Registrat: 03 Oct 2006
Mensages: 214

MensagePublicat: Du Dec 13, 2009 10:05 pm    Assunt: Respondre citant

Ahhh!!!!

Aixo es una atra cosa. Lo que tens que fer es comprarte un filtro ADSL que es un aparatet que te una entrada de llinia telefonica y 2 eixides una per a llinia telefonica y una per a llinea adsl

Si tens el cable

TELEFONICA -------------------------------------------------- TELEFONO

Pots dixar-lo aixina
Codic:

TELEFONICA ------------| FILTRO ADSL  |---------------------TELEFONO A LA 2n planta
                                      |
                                      |-------------- EIXIDA ADSL que pots conectar al ROUTER

Tame te recomane que el router siga de nova generació (De tipo WIFI-N) ya que este tipo de routers tenen un alcanç mes gran. De totes formes lo que mes els coste a la senyal WIFI es atravessar "pisos".

Espere haber-te ajudat...
Tornar cap amunt
Vore el perfil de l'usuari Enviar mensage privat
yepayep
Convidat

MensagePublicat: Dl Dec 14, 2009 6:49 am    Assunt: Respondre citant

Puix si, m'has ajudat....pero m'has deixat sense adsl en el primer pis... Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Tornar cap amunt
Mostrar mensages d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Index del Foro de Software Valencià -> Ajuda General Totes les hores son GMT
Pagina 1 de 1

Canviar a:  
Pots publicar nous temes en este foro
Pots respondre a temes en este foro
No pots editar els teus mensages en este foro
No pots borrar els teus mensages este foro
No pots votar a les enquestes en este foro