COM PUC FER QUE EL MEU ANDROID FUNCIONE EN VALENCIA?

Forum per a que charreu de lo que vullgau sobre els programes que vos interessen o donar explicacions sobre els mateixos.

COM PUC FER QUE EL MEU ANDROID FUNCIONE EN VALENCIA?

Notapor Juanjots » Vie Abr 20, 2012 7:42 am

Puix aixo, vaig a dependre a cuinar roms, y m´agradaria poder incluir el valencia en totes elles.....

Se pot si o si.....encara no se la manera pero se pot, si no directament si se podria crear una aplicacio que eu fera.....en fi, que no soc expert pero vaig a ficarme a treballar en aço y necesitaria moltisima ajuda, vinc per recomanacio de ValenciaFreedom, Lobivalentian per a ser mes concret,....a vore....lobivalentian ma recomanat esta pagina...no es que lobivalentian me recomane a mi per a esta pagina....uy que lio... :lol: :lol: :lol:
Juanjots

Re: COM PUC FER QUE EL MEU ANDROID FUNCIONE EN VALENCIA?

Notapor ratpenat » Jue Abr 26, 2012 10:17 pm

Hola Juanjots,
estaria molt be que poguerem incloure el valencià en els dispositius movils d'Android, lo primer es preparar l'entorn de desenroll per a poder compilar el sistema operatiu, una volta tinguerem controlat aço, per a afegir el valencià hi ha varies maneres, algunes directes i atres que requerixen d'un poquet de programacio pero en un principi es factible.

Si mos escrius al nostre correu info <arrova> softwarevalencia <punt> com, t'enviarém uns archius relacionats en est assunt, tenim un companyer que s'està posant en el desenroll d'aplicacions per a Android i anem a traure una aplicacio del nostre Traductor en la Google Play (antigament Android Market).
Imagen
ratpenat

Notapor Juanjots » Jue May 03, 2012 8:26 am

He anviat un correu y estic asperant resposta....eu comente per que no se si vos ha arribat el mensage
Juanjots

Notapor ratpenat » Sab May 05, 2012 12:31 pm

Ara que t'hem enviat els archius i documentacio que teniem sobre Android esperem que tires avant el proyecte i mosatros t'ajudarém en lo que pogam.
Imagen
ratpenat

Notapor dooori » Dom Abr 05, 2015 2:48 pm

Hola chicons/es lo primer saludar-vos a tots.
la meua pregunta es saber si se `pot i algu sap com desencriptar un pdf, per a poder-lo imprimir. He tingut un programeta pero a soles me deixa imprimir 10 fulles i el document en questio te moltes mes?
dooori

Volver a Programes