Actualisacions del Mozilla Firefox

Forum per a que charreu de lo que vullgau sobre els programes que vos interessen o donar explicacions sobre els mateixos.

Actualisacions del Mozilla Firefox

Notapor Tirant Lo Blanch » Sab Jul 16, 2011 4:00 pm

Hola amics soc nou i espere que me pogau ajudar, perque segur que més d´un ha tingunt este problema. Yo tinc el Mozilla Firefox i conté la versió en valencià feta per softwarevalencià pero cada volta que hi ha una actualisació el contingut en valencià, corrector, el menu etc m´ho desactiva perque diu que no és compatible ¿hi ha alguna forma de solucionar-ho?, a vore si me podeu ajudar i a tots els que tinguen este problema.
Tirant Lo Blanch

Notapor ratpenat » Sab Jul 16, 2011 9:36 pm

Hola,
es cert que teniem eixe problema d'actualisacions pero ya ho hem solucionat, hem registrat l'extensio de la traduccio en la web oficial de Mozilla per a que els que tingau instalada la traduccio al valencià de Firefox se vos actualise automaticament quan ixca una nova veriso.

Respecte al corrector no podem fer molta cosa mosatros perque sería duplicar l'extensio, lo que tenim que fer es esperar a que l'autor de l'extensio l'actualise o copiar a ma els archius .aff i .dic en el directori
C:\Archivos de programa\Mozilla Firefox\dictionaries

Archius del Corrector Ortografic per a Firefox:
http://www.softwarevalencia.com/softwar ... ox2011.zip

Extensio de la traduccio de Firefox al valencià (web oficial):
https://addons.mozilla.org/en-US/firefo ... guage-pac/

El corrector es prou complet i no van a eixir moltes actualisacions importants, pero la traduccio si que n'hi ha que actualisar-la mes freqüentment.

Ya mos comentaras si te funcionen

PD: Tenim preparada ya la traduccio de Firefox 5, en els proxims dies estara disponible en la direccio ades indicada.
Imagen
ratpenat

Notapor ratpenat » Lun Ago 01, 2011 11:46 pm

Ya teniu disponible la traduccio de Firefox 5 al valencià en la web oficial.

Extensio de la traduccio de Firefox al valencià (web oficial):
https://addons.mozilla.org/en-US/firefo ... guage-pac/
Imagen
ratpenat

Notapor Tirant Lo Blanch » Jue Ago 18, 2011 4:15 pm

Hola de nou, i ab en el mateix problema, tinc l´actualisació del Firefox 6.0, pero novament me diu que el corrector en valencià és incompatible en esta versió ¿hi ha alguna solució? gràcies novament per l´ajuda.
Tirant Lo Blanch

Firefox 8.0

Notapor Rater » Lun Nov 21, 2011 6:39 pm

Hola:

volia comentar-vos que experimente alguns problemetes en la traducció de valencià.

-no obri pestanya nova en el dret; obri finestra nova
- en alguna pàgina, quan descarregues un archiu (m'ha pasat ab audio si no recorde mal) i te pregunta si vols obrir o guardar, només te deixa obrir el archiu en opció a programa.

Gràcies;

feu un magnífic treball :)
Rater

Re: Actualisacions del Mozilla Firefox

Notapor eljosele4 » Mar Oct 16, 2012 2:18 pm

Hola, este matí quan he obrit el Firefox me donat conte de que el idioma estaba en valencià, gracias per tonar a traduirlo, es la versió 16.0.1, moltes gràcies, ya m'havia acostumat a d'ella y la trobava a faltar, gràcies de nou. Ànim.
Vixca Lo Regne De Valencia
eljosele4

Re: Actualisacions del Mozilla Firefox

Notapor blackbee0045 » Vie Nov 07, 2014 5:03 am

tinc l´actualisació del Firefox 6.0, pero novament me diu que el corrector en valencià és incompatible en esta versió ¿hi ha alguna solució? gràcies novament per l´ajuda.?
blackbee0045

Volver a Programes