Felicidades por el nuevo foro

Si vols comentar qualsevol cosa en general, este es el lloc.

Felicidades por el nuevo foro

Notapor valenciafreedom » Mar Oct 03, 2006 10:03 pm

Muy pronto desde la web os inundaremos a preguntas y dudas... :lol: :lol: .

Felicidades por este foro, creo que me he adelantado al resto de usuarios.
valenciafreedom

Notapor ratpenat » Mié Oct 04, 2006 6:37 am

Moltes gracies,amics de Valenciafreedom,
mos hem modernisat que falta feya, i damunet hem ficat el foro en Valencià, este es mes facil de llegir i de seguir les respostes que l'atre que teniem.

Esperem que siga de profit per a millorar en tots els aspectes.
ratpenat

Notapor JesValen » Mié Oct 04, 2006 12:20 pm

Enhorabona pel nou fòrum. Sense dubte millor que l'anterior en el qual també vaig escriure en alguna ocasió.

Continueu en el magnífic treball que esteu fent per extendre la llengua valenciana en internet i el mon de la informatica.
JesValen

Notapor Valencianot » Mié Oct 04, 2006 1:56 pm

Enhorabona i esperem que la Llengua Valenciana tinga tanta importancia que el resto de llengües del mon en Internet.
Valencianot

Estudiar valencià

Notapor Collonera » Lun Oct 09, 2006 1:38 pm

Molt interessant la web, m'heu fet agarrar interés pel valencià. Per favor, em podríeu indicar en quina facultat el puc estudiar?
Collonera

Re: Estudiar valencià

Notapor AiA » Mar Oct 10, 2006 7:21 pm

Collonera escribió:Molt interessant la web, m'heu fet agarrar interés pel valencià. Per favor, em podríeu indicar en quina facultat el puc estudiar?

Si les llengues es tingueren que dependre en les facultats estariem muts. Les llengues son molt anteriors a les facultats i per a dependre el valencià l'unica facultat necesaria es ascoltar als valencians. Imagen
AiA

Re: Estudiar valencià

Notapor Collonera » Lun Oct 16, 2006 8:58 am

AiA escribió:
Collonera escribió:Molt interessant la web, m'heu fet agarrar interés pel valencià. Per favor, em podríeu indicar en quina facultat el puc estudiar?

Si les llengues es tingueren que dependre en les facultats estariem muts. Les llengues son molt anteriors a les facultats i per a dependre el valencià l'unica facultat necesaria es ascoltar als valencians. Imagen

No t'ho cregues: en les facultats, si hi vas i no fas campana --com sospite que devies fer tu-- se n'aprén molt ('dependre' vol dir una altra cosa, xiquet/a): de llengua i d'informàtica. Prova-ho, matricula't una altra volta i ja voràs.
Collonera

Notapor Yo AiA » Sab Oct 21, 2006 10:29 am

Che, està clar que lo teu no es el mestisache. No pasa res, sou molts els que esteu per las purea del català. Yo en cambit soc mes permeable, com sempre heu havem segut els valencians, pero tinc que reconeixer que lo de dependre ha segut un erro, encara que en el meu cap estaba el sentit de dependre i el de deprendre, el mix ha segut font de confusio i aixo es una erro quan uno no conseguix lo que preten en la comunicasio. Anem a vore:
Si les llengues tingueren que dependre de les facultats estariem muts. Les llengues son molt anteriors a les facultats i per a deprendre el valencià l'unica facultat necesaria es ascoltar als valencians. Imagen
Yo AiA

Deixa-ho córrer...

Notapor Collonera » Lun Oct 23, 2006 2:10 pm

Yo Aia, te podies haver estalviat l'esforç. No confongues 'mestisache', que dius tu, amb hibridesa. Em tens meravellat: 'en cambit', 'erro', 'el mix'... Açò és valencià, segur que t'entenen? Creus que destrossant l'ortografia crearàs/creareu un idioma nou? Il·lusos! No sé si em fas/feu més gràcia o més pena!
Collonera

Notapor Yo AiA » Lun Oct 23, 2006 3:26 pm

Recolló pardal. T'hauras "adonat" de que l'ortografia com a municio no es no mes patrimoni d'els panques. Ya t'he dit que tens que ascoltar als valencians, encara que reconec que a tú te resultará "dolent" comprovar lo viva que està la llengua dels valencians, l'idioma valencià.
Yo AiA

Notapor Collonera » Lun Oct 23, 2006 3:35 pm

Yo AiA escribió:Recolló pardal. T'hauras "adonat" de que l'ortografia com a municio no es no mes patrimoni d'els panques. Ya t'he dit que tens que ascoltar als valencians, encara que reconec que a tú te resultará "dolent" comprovar lo viva que està la llengua dels valencians, l'idioma valencià.

Deixa-ho córrer, Yo Aia, i que et facen profit les 'cehaches' i les 'ygriegas', tan valencianes com són! Tornem a parlar quan acabes el batxillerat (o és 'bachillerat'), 'dacort' (com deus escriure tu)?
Collonera

Notapor Yo AiA » Lun Oct 23, 2006 5:16 pm

Val, peor s'acabat lo de que la ultima es la de "vosaltres". "Antesos?"
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ah no que es "Entesos?" ¡cachis...!
Yo AiA

Notapor Invitado » Mar Oct 31, 2006 4:06 pm

Yo AiA escribió:Ah no que es "Entesos?" ¡cachis...!

Efectivament, xiquet/a, m'alegre que de mica en mica vages aprenent: del verb 'entendre', que ja usava el valencià Joanot Martorell fa uns quants anys, abans que tu i la teva quadrilla intentessen destrossar la nostra ortografia (sense èxit, per sort).
Invitado

Notapor cachis » Mar Oct 31, 2006 5:53 pm

tic tac tic tac tic tac
cachis

Notapor Aviam » Mar Oct 31, 2006 6:38 pm

Anonymous escribió:
Yo AiA escribió:Ah no que es "Entesos?" ¡cachis...!

Efectivament, xiquet/a, m'alegre que de mica en mica vages aprenent: del verb 'entendre', que ja usava el valencià Joanot Martorell fa uns quants anys, abans que tu i la teva quadrilla intentessen destrossar la nostra ortografia (sense èxit, per sort).

Avore ¿es Empar o Ampar? :arrow: :mrgreen:
Aviam

Siguiente

Volver a Sugerencies