Duda

Si vols comentar qualsevol cosa en general, este es el lloc.

Duda

Notapor Morenower » Sab Nov 04, 2006 10:44 am

Felicidades por vuestra labor!
Una cosa. Debeis traducir al valenciano el software pero teneis que conseguir que se distribulla con el original para que todo el mundo vea que existe. Como en el caso de Firefox 2.0. ¿Como que instalarlo y luego poner una extensión? En cambio si está en catalán.

Otra cosa. Podriais traducir la página de Google. Por ahora:

"Google.es ofrecido en: Català galego euskara" (a demás de en castellano.)
Morenower

Notapor berarma » Sab Nov 04, 2006 4:03 pm

Completament d'acort, pero tot ho devem fer entre tots, tots som voluntaris. En especial, per a conseguir que les nostres traduccions siguen oficials necessitem el vostre recolzament.

Escriviu a Mozilla, Google, Abiword, demanant traduccions al valencià, fent alusio ad esta uep, nomes aixina mos faran cas. Mosatros ya estem fent tot lo que podem, pero sense el recolzament oficial i en apenes recolzament popular es dificil.

Per una atra part, el sistema d'extensions té les seues coses bones, i en poc de temps esperem anar oferint-vos coses que vos agradaran sense haver d'actualisar Firefox.
berarma

anim

Notapor Visent » Sab Nov 04, 2006 8:36 pm

Yo estich achudant escribint a les ueps ab chent qu'intenta fer versions en andalus y en suis, moatro podrem!
Visent

Notapor berarma » Lun Nov 06, 2006 12:25 am

Com podeu comprovar, en contra nostra tenim la intolerancia i la pobrea d'espirit. D'alguna forma o d'atra tenen que intentar molestar-mos, estos anti tot el que no pense com ells.
berarma

Re: anim

Notapor Aviam » Mar Nov 07, 2006 5:43 pm

Visent escribió:Yo estich achudant escribint a les ueps ab chent qu'intenta fer versions en andalus y en suis, moatro podrem!

Che, Visent, m'alegra que t'esforçes. Tots fem faltes d'ortografia a criteri d'els atres. Lo que tu has dit yo ho hauria escrit aisina:
Yo estic achudant escribint a les ueps en chent qu'intenta fer versions en andalus y en suis, ¡mosatros podrem!

Veus con no n'hi ha tanta diferensia :mrgreen:
Aviam

Notapor Visent » Mar Nov 07, 2006 6:13 pm

Aviam escribió:
Visent escribió:Yo estich achudant escribint a les ueps ab chent qu'intenta fer versions en andalus y en suis, moatro podrem!

Che, Visent, m'alegra que t'esforçes. Tots fem faltes d'ortografia a criteri d'els atres. Lo que tu has dit yo ho hauria escrit aisina:
Yo estic achudant escribint a les ueps en chent qu'intenta fer versions en andalus y en suis, ¡mosatros podrem!

Veus con no n'hi ha tanta diferensia :mrgreen:

Si, pero tu estas contaminat per los catalufos:

- La "ç" es catalufa, com la "ny", en lo museu (o museig) de historia de Valencia ña un texto en valensia dels añs 20 que posa clarament "añ"
- "estic" es una contaminacio catalanera, ya desde el sigle doche se utilisaba la "ch" al final, aisina sescriu Blanch, March, estich o melich (inclus omblic, que dia la megua agüela)
- "ab" es la forma valensiana, mol diferent a la catalufa "amb" (moltiiiiisim). "en" es un adpverbi de puesto ("lloc" digüen los catalaneros), y que yo sapiga "chent" no es un lloc, pots estar en Alcoy, en Chirivella, en Ontenient o en Cuart, pero si estas "en chent" en teoria estas damunt o sobre la chent.
- Un valensia autentich no diu "mosatros", diu moatro, qu'es el valensia de carrer, de la contorna, que he sentit tota la vida, el que parla mon pare que es meche y per tant eu sap tot sobre el valensia, es un expert (va estudiar medisina en els añs sisanta, cuan la universitat era superdemocratica, y va deprendrer ell valensia ell a soletes). En tot cas se debia de aseptar totes les formes valensianes, aisina tindriem: moatro, mosatros, natros, nosatres y naltros. ¡Ole!

Aiso si, te felisite per el detall de la doble admirasio "¡!", la unica llengua que utilisa el signe "¡" es el español, la llengua pura a la que debem semblarnos, y aisina diferensiarnos lo mes que pugam del asqueros catala.
Visent

Notapor Aviam » Mié Nov 08, 2006 10:49 am

Che, Visent te note un poc alterat ¿o meu pareis a mi? Una coso (esta terminasio de coso en o t'agrà ¿eh?) dia que una coso es escriure de manera que a atres lis parega que fas faltes d'ortografia i latra dir trellats. Yo crec que en els anys 60 la universitat no era democratica i per aixo els catalanistes se van apoderar d'ella i clar de gosos gosets. ¿Comprens?
Aviam

Notapor En_Serrallonga » Mar Nov 27, 2007 6:53 pm

Renoi! jo tan sols espero i desitjo que no abundin els gamarussos com tu (visent) a València, encara que ben mirat per algun motiu el PP hi deu tenir tanta preponderància. Francament, em sorprèn força aquest tarannà espanyolista i anticatalanista dels teus comentaris, sobretot després de presumir tant de les teves raels. Admiro el valencià i als valencians, com a germans de la meva mateixa cultura (la catalana) i sobretot aquells petits trets que us diferencien i us donen una singularitat encantadora (el vostre dialecte, les vostres tradicions, paisatge, gastronomia, etc), però menyspreo la gent inculta com tu que recorre al feixisme per tapar les seves mancances del saber, tal i com li ensenyaren a casa; així com tota la brossa que es diu de nosaltres i de la nostra nació dins i fora de les nostres fronteres sota custòdia de l'odi als catalans.

"la unica llengua que utilisa el signe "¡" es el español, la llengua pura a la que debem semblarnos, y aisina diferensiarnos lo mes que pugam del asqueros catala."

Les teves paraules parlen per si soles i et rebaixen a l’alçada del "betún"…certament lamentable. Pots renegar tot el que vulguis dels teus origens sempre i quan demostris una mica de respecte pels fills de Catalunya, els anomenats per tu mateix/a "catalufos".

Visca els països catalans!
En_Serrallonga

Notapor En_Serrallonga » Mar Nov 27, 2007 7:29 pm

raels? perdó, volia dir, arrels.

Salut!
En_Serrallonga

Notapor ratpenat » Mar Nov 27, 2007 9:57 pm

Encantats de mantindre dialecs en tu En_Serrallonga, sempre des del respecte.

La majoria de la gent que mos visita pensem que el Valencià es al Català, lo que el Gallec al Portugues, es dir, llengües molt paregudes inclus germanes, pero diferents/diferenciades en tots els estaments.

Si els Valencians decidim i volem que el nostre idioma siga un idioma independent, ¿tant costa respectar la voluntat de l'ampla majoria d'un poble sancer?

Vos recorde que es lo que vosatros vareu fer pel 1906, montareu un Congres del Català i a partir d'eixa data, se començà a considerar el Català una llengua independent, que fins llavors estava inclosa com a un simple dialecte de l'Occità (per que sera que esta historieta me sona...), i ara vosatros no mos deixeu a mosatros fer lo mateix.

¿Aixo es diu tolerancia, respecte, democracia, llibertat?, crec que es mereix atres calificatius.
Imagen
ratpenat

Notapor Albert Cuadrado » Dom Feb 03, 2008 11:26 am

Chicons estem confonent les coses. Una cosa es la fonetica i una atra molt diferent l'ortografia. Està be que si en el sigle XIX no se sabía escriure en valencià perque fea molt de temps que s'havia perdut la costum, es llogic en certa manera que s'agarraren al castella i usaren grafies com la "ñ" (en cap document classic valencià apareix), dic està be perque aixina se mantingue viu l'idioma i servi de comunicacio; pero d'aci a propondre que s'escriga tot fonetic...
¡Ull! que yo aci no estic proponent inventar coses com han fet els catalans (me referixc a lo de la "l·l", el "amb" i merdes paregudes), sino d'anar als classics i agarrar lo que s'adapta millor a la parla de hui; cosa que en definitiva es lo que feren a l'escriure les Normes d'El Puig. Si teniu algun dubte al voltant de per que es X i no Y aci estic. Un abraç. Albert.
Albert Cuadrado

Notapor jo no vull ser català » Mié Dic 24, 2008 4:40 pm

per molt germans que sigam. tu en ta casa i jo en la meua.

NO als paisos catalans (no mes en el nom ja ens menyspreeu)

Si a una llengua comuna ( amb les sues diferencies)
jo no vull ser català

Per a "jo"

Notapor Albert Cuadrado » Dom Ene 18, 2009 11:25 am

No te sentit lo que dius, ¿demanes independencia de llengües i seguixes una suposta "normativa comu"?, no te trellat. Si uses una "llengua comuna", com tu dius ¿Com pots argumentar que cadascu en sa casa?. se coherent, usa una norma diferent, establix una barrera, que hi ha i existix, per supost. Usa-la, no negues el teu lexic i uses un atre estranger en pro d'una "llengua comuna". Tin coherencia. Qüestiona't les coses. ¿Per qué uses "vull"? ¿No utilisen tos pares, ta familia, "vullc"? ¿A qué no usa cap dels teus eixa paraula estranya que es "ens"? ¿A que si poses "nos" ells ho entenen millor? En eixe cas ¿per qué no utilises tu eixes paraules, no es el teu lexic?. Poses "jo" per a dir "yo" i "ja" per a "ya" , en eixe cas, per a escriure "yaya" ¿per qué no poses "jaja"? Qüestionem-nos les coses, la normativa catalana no te rao de ser en la Nacio Valenciana, es illogica i dona lloc a contradiccions. Sigam valencianistes de veres, no miges tintes o descafeinats, com el PP.
Albert Cuadrado

Volver a Sugerencies